محل لوگو

درمان ریزش مو به روش کاملا طبیعی +(ویدئوهای آموزش طرز تهیه ی ماسک مناسب)


درمان ریزش مو به روش کاملا طبیعی +(ویدئوهای آموزش طرز تهیه ی ماسک مناسب)

مو از زیبایی هر فرد محسوب می شود. می تواند در چهره ی انسان موثر باشد.

علاوه بر زیبایی مو نقش حفاظت از سر را هم بر عهده دارد و از پوست سر مخصوصا عوامل محیطی مثل نور آفتاب محافظت می کند.

ریزش مو یک عارضه ی رایج در بین افراد است. گاهی افراد را حتی افسرده می کند. این در حالی است که درمان ریزش مو کار زیاد سختی نیست فقط مشکل اینجاست که مواد طبیعی که به سادگی در منزل داریم مثل پیاز و سیب و... از خواص خوب آن برای رشد و تقویت مو اطلاع نداریم وگرنه به سادگی با این مواد طبیعی می شود یک ماسک عالی درست کنیم و موهای خودمان را تقویت کنیم.

صورة ذات صلة

   ((ما در این مجموعه برای شما 6 کتاب و 5 فیلم آموزشی آماده کرده ایم.))

نسخه های خانگی و طب سنتی برای درمان ریزش مورا می توان برای حل این مشکل مورد استفاده قرار داد چرا که این دسته از توصیه ها تاثیراتی ثابت شده و بدون عوارض بر روی رشد و تقویت موداشته اند

بعضی از افراد برای حل این مشکل به سراغ دارو می روند. گاهی حتی دارو هایی که پزشک تجویز می کند نه تنها فایده ای در بر نداشته بلکه به علت اینکه اکثرا شیمیایی هستند عوارض خود را دارند. ممکن است دچار حساسیت شوند و یا افرادی که حساسیت دارند نه تنها به بهبود درمانشان کمک نمی کند بلکه وضع را بدتر می کند. حال چرا باید برای رفع این عارضه به سراغ درمان های گیاهی رفت.

* اول اینکه نسحه های گیاهی هیچگونه عوارض جانبی دیگر نداشته و یا عوارض آن بسیار محدود می باشد.

* خیلی‌ها ترجیح می‌دهند به جای استفاده از انواع لوسیون‌ها و شامپوهایی كه درست نمی‌دانند از چه مواد شیمیایی تشكیل شده سراغ گیاهانی بروند كه صدها سال است خواص مفید آن بر موی سر به اثبات رسیده است.

* برخی گیاهان به افزایش خون‌رسانی موضعی کمک می‌کنند که معروف‌ترین آنها گیاه رزماری است و فرآورده‌های آن به‌راحتی در دسترس می‌باشد. تمام گیاهانی که جریان خون موضعی را تقویت می‌کنند، نه‌تنها در پیشگیری از ریزش مو، بلکه در رشد مجدد آن نیز موثرند.

*و...

نتيجة بحث الصور عن گیاه درمانی

                ((ما در این مجموعه برای شما 6 کتاب و 5 فیلم آموزشی آماده کرده ایم.))

 

آیا می دانستید که تغذیه نقش به سزایی در جلوگیری و درمان ریزش مو دارد؟ چه بخوریم؟ چه ویتامین هایی؟ اینها در جلوگیری و درمان ریزش مو بسیار حائز اهمیت هست.

صورة ذات صلة

برای درمان ریزش مو می‌بایست مواد غذایی مفید و مناسب مصرف نمود تا به مو‌ها و ریشه‌های آن مواد مغذی کافی برسد. معمولاً کسانی که دچار بیماری می‌شوند، به علت اختلال در تغذیه، دچار ریزش مو (Hair loss) می‌شوند.

یکی از عواملی كه از دیدگاه طب سنتی در رویش مو اهمیت دارد، تغذیه است. به همین دلیل غذاهایی مانند پروتئین و گوشت كه از دیدگاه طب سنتی گرم هستند و از نظر تغذیه ارزش بالایی دارند، باید مورد استفاده قرار گیرد. اصلاح رژیم غذایی می‌تواند در رویش و استحكام مو موثر باشد.

ما کتاب بسیار ارزشمند دکتر نصیر دهقان در رابطه با نقش مهم تغذیه در جلوگیری و ریزش موی سر در این مجموعه قرار دادیم.

قیمت این مجموعه 30 هزار تومان می باشد. که می توانید به راحتی آن را دانلود کرده و از داشتن مو های زیبا لذت ببرید.

ما این تضمین را هم می دهیم اگر بعد از خرید از این مجموعه ناراضی باشید از طریق پل های ارتباطی که در خود همین مجموعه هست با ما تماس گرفته و پول خود را پس بگیرید. ولی این را هم تضمین می کنیم که اطلاعاتی که در این مجموعه یاد می گیرید بسیار بیشتر از این قیمت بود و به هیچ وجه ضرری نکرده اید.

در ضمن اگر راهکار هایی که برای شما آماده کرده ایم را به خوبی یاد بگیرید و به کار ببرید حتما مشکل ریزش موی خودتون رو حل خواهید کرد و مو های خودتان را تقویت خواهید کرد.

همانطور که افرادی که از این راهکار ها به خوبی استفاده کردند و به نتایج خوبی رسیدند و برای ما پیام های ارزشمندی فرستادند. امیدواریم که دفعه ی بعد این شما باشید!


مبلغ قابل پرداخت 53,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 498

دیدگاه های کاربران (0)

یادگیری آسان زبان انگلیسی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما