محل لوگو

آموزش فتوشاپ


همه ی ما طراحی عکس ها و تصاویر زیبا و هنری رو دوست داریم. آیا شما هم دوست دارید که بتوانید به راحتی تصاویر خودتون رو اونطور که میخواین طراحی کنید و یک تصویر بسیار زیبا رو داشته باشید؟

* این روز ها طراحی تصاویر ارزش مند هست، حتی برای تهیه ی قاب عکس منزل خونه مون یا طراحی و تغییر عکس های خودمون نیاز داریم تا بتونیم عکس ها رو اونطوری که میخواهیم طراحی کنیم.

خوشبختانه امروزه با ابزار موجود کار راحت شده یعنی فتوشاپ.

فتوشاپ می تونه این کارها رو برای ما سریعا انجام بده اگر ما بلد باشیم باهاش کار کنیم!!

ما قسمت هایی از فتوشاپ را برای شما آموزش خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

 

۱.برای طراحی یک تصویر زیبا نیاز داریم تا رنگ مورد نظر رو روی تصاویر اعمال کنیم. در این قسمت پیدا کردن رنگ در سریع ترین روش آموزش داده شده.

                      

2.همه ی ما دوست داریم که عکس ها و تصاویر خودمون رو یا هر تصویری که دوست داشتیم رو در محیط های مختلف قرار بدیم، از جمله طبیعت، فضای سبز، جنگل ویا هر مکان دیگه ای. فتوشاپ این کار رو برای ما آسون کرده.

        

ترکیب تصاویر در فتوشاپ.

 

 

3. نوشتن یا طراحی روی متن.

۴.برای اینکه افراد بیشتری را به پست های شبکه های اجتماعی(مثل اینستاگرام) دعوت کنیم، باید بتوانیم پست ها و تصاویر زیبایی بسازیم. در این قسمت آموزش ساخت کاور اینستاگرام داده شده است.

  

آموزش تهیه ی کاور اینستاگرام

 

۵.گاهی دوست داریم که عکس های خودمون رو جایگزین تصویر مورد نظر کنیم یا اینکه کاور یک برنامه رو تغییر بدهیم. در این قسمت آموزش تغییر کاور برنامه قرار داده شده است.

 

در هر برنامه ای که دوست داشتی عکس دلخواه خودت رو جایگزین کن

و از تنوع تصویر در برنامه لذت ببر

 

۶.ساختن یک شخصیت انیمیشنی به وسیله ی فتوشاپ کار سختی نیست. بلکه یک روش جذاب و دوست داشتنی هست که می تونین به طور سلیقه خودمون اون رو بسازیم.

   

آموزش کارکتر در فتوشاپ

 

۷.ما همیشه طعم شیرین یک شکلات را همیشه حس کردیم.ولی آیا میدونستین که با ابزار فتوشاپ میشه تصاویرهای زیبایی از شکلات ساخت؟

                                  

 

۸.تغییر و تنظیم چهره در فتوشاپ امکان پذیر هست در این قسمت تغییر دادن موی چهره آموزش داده شده است.

 

در این مجموعه ما بیش از ۲ ساعت فیلم آموزشی برای شما تهیه کرده ایم.

برای اینکه بتوانید به این مهارت ها دست پیدا کنید باید زیاد تمرین کنید.

و اما ما یک هدیه ی ویژه هم برای شما قرار دادیم و اون هم اینه که همراه این آموزش ها فایل مربوط به فتوشاپ را در آن قرار داده ایم تا راحت بتوانید روی آن کار کنید و تمرین کنید.

**برای ارتباط با ما ،آدرس ایمیل و شماره ی تماس هم در قرار داده شده که می تونین پیشنهادات و مشکلات و انتقادات خودتون رو سریعا با ما در میان بگذارید

هزینه ی آموزش به صورت خصوصی بسیار گران هست ولی ما طوری هزینه را تنظیم کرده ایم که همه ی افراد بتونن این آموزش ها رو بدست بیاورند. تدریس این آموزش ها صرف هزینه هست و هزینه ای که قرار داده شده برای ادامه ی کار ما و آموزش های بیشتر است، البته ما برای این آموزش هزینه ی بسیار کمی در نظر گرفته ایم که ارزش آن بسیار بیشتر هست.

فیلم های آموزشی مثل تدریس خصوصی هست، این آموزش ها رو می تونین به راحتی همین الان بدست بیاورید.

مشکل دیگر آموزش های خصوصی علاوه بر گران بودن این هست که مربی بعد از اتمام تدریس مسولیتی نداردولی فیلم های آموزشی را میتنید بارها و بارها تماشا کنید.

برای دانلود فایل های آموزش ها از قسمت زیر اقدام کنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 81,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 200

دیدگاه های کاربران (0)

یادگیری آسان زبان انگلیسی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما